2023-04-16

فراخوان سیزدهمین مراسم دانش­ آموختگی پردیس بین­ الملل کیش

دانشجویان گرامی،

دانش­ آموختگان هر موسسه آموزشی سرمایه ­های انسانی و ملی هستند که به پاس موفقیت در کسب علم و دانش و به اتمام رساندن یکی از مراحل طی طریق علمی و دانش­ اندوزی، موجبات افتخار کشور و جامعه علمی را فراهم کرده و در پیشرفت علم و فناوری تاثیرگذار خواهند بود.

پردیس بین­ الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف نیز مفتخر است که هر ساله تعدادی از دانش ­آموختگان در رشته­ های مختلف علمی را در مقاطع مختلف به جامعه علمی کشور تقدیم می ­کند و این امر در طی سال ­های مستمر فعالیت این دانشگاه، خانواده علمی پردیس را گسترده ­تر و غنی­ تر کرده است.

مفتخریم که به اطلاع همه دانشجویان، دانش­ آموختگان و همکاران محترم برسانیم که مراسم دانش­ آموختگی امسال، با تاکید بر شرکت تعداد بیشتری از دانش­ آموختگان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و زمانی مناسب، در بازه زمانی 20 آبان ماه تا 10 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود (روز و ساعت دقیق برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد).

از آنجا که در نظر است این مراسم با شرکت حداکثری همه دانش ­آموختگان عزیز و همراهان ایشان برگزار شود و خاطره­ای به یادماندنی را برای ایشان در پی داشته باشد، بر آن شدیم که ضمن اطلاع ­رسانی، با در اختیار قرار دادن امکان ­ثبت­ نام جهت شرکت در این مراسم در خردادماه، با کسب اطلاعات دقیق­ تر و در فاصله زمانی مناسب بتوانیم موجبات رضایت خاطر شرکت­ کنندگان عزیز، بالاخص دانش­ آموختگان محترم، را فراهم آوریم.

لذا، از همه دانشجویانی که دانش ­آموخته هستند یا احتمال می‌دهند که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ دانش‌آموخته خواهند بود، درخواست میشود که در صورت تمایل به شرکت در این مراسم، با تکمیل کاربرگ­ های ثبتنام (مختص دانش­ آموختگان) یا پیش­ ثبت ­نام (مختص دانشجویان با احتمال دانش­ آموختگی تا 1402/6/31) در ادامه این فراخوان، برگزارکنندگان را در برگزاری هر چه بهتر این مراسم یاری فرمایند.

از آنجا که سیزدهمین مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش برای آن دسته از دانشجویانی برگزار می‌شود که در تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ مراحل دانش‌آموختگی را طی کرده و دانش‌آموخته باشند، چنانچه دانش ­آموخته هستید یا احتمال می‌دهید که تا این تاریخ دانش‌آموخته می‌شوید و تمایل به شرکت در این مراسم دارید، حتما از طریق یکی از گزینه‌های زیر در این (پیش‌)ثبت‌نام شرکت فرمایید.

 

تا پایان تیر ماه 1402 دانش‌آموخته خواهم بود و مایلم برای ثبت‌نام قطعی اقدام کنم:                

 پیش بینی می‌کنم که تا 31 شهریور 1402 دانش‌آموخته باشم و مایل به تکمیل پیش‌ثبت‌نام هستم:   

ثبت نام شرکت در سیزدهمین مراسم دانش آموختگی پردیس بین الملل کیش از روز
01- 1402-03 آغاز و تا تاریخ 30-03-1402 ادامه خواهد داشت.

در صورت وجود هرگونه سوال در این رابطه با ایمیل masoud.nouparast@gmail.com  مکاتبه فرمائید.